YouSee oplyser i kontrakten med grundejerforeningen følgende:
“YouSee’s service omfatter sædvanlig vedligeholdelse af programfordelingsanlægget til og med første antennestikdåse i boligen, samt udbedring af de fejl, der forekommer under normale driftsforhold. Fejlretning i den enkelte husstand efter første antennestik udføres efter aftale med slutkunden og for slutkundens regning.
Den enkelte husstand kan tilkalde service inden for de gældende åbningstider.
I tilfælde af signaludfald hos mere end tre husstande, søges fejlen normalt udbedret samme dag. Fejl hos en enkelt husstand rettes inden for normal arbejdstid, og op til 78 timer afhængig af art og omfang.
Fejlretningstid oplyses ved fejlmelding.
Driftsinformationer kan også oplyses elektronisk for det enkelte postnr.”
Kontrollere at der bruges de rigtige antenne- og mellemkabler i din hjemmeinstallation. Yderligere oplysninger finder du her http://kundeservice.yousee.dk/tv/ustabilt-signal_vaerd-at-vide
Støj på kanalen
…kan skyldes dårlige antenne- og mellemkabler i din tv-installation, og du bør derfor altid tjekke om du bruger det korrekte tv-udstyr.
Støj på signalet kan også skyldes signaler fra mobiltelefoner, trådløse netværk, babyalarmer og 4G-netværket, som kan trænge ind i din hjemmeinstallation og ødelægge tv-signalet. Du bør derfor sørge for, at dit udstyr er YouSee Ready.
Yderligere oplysninger finder du her http://kundeservice.yousee.dk/tv/ustabilt-signal_vaerd-at-vide
Skulle der alligevel opstå problemer, kan du referere til grundejerforeningens anlægsnummer 610 528 117.